Survivorda Kim Elendi? & SMS Sonuçları

Survivor 2016-Survivor'da Kim Elendi


Survivor'da Kim Elendi? SMS Sonuçları Nasıl?


Türkiye'nin en çok sevilen yarışma programı Survivor bütün hızıyla devam ediyor. SMS oylama sonuçları ile de en az oyu alan kişiler maalesef adadan ayrılıyorlar. Her zaman rekabetin yüksek olduğu Survivor'da beklenmedik performanslar, ataklar görebiliyoruz. Hatta bazı yarışmacılara bile rakiplerinin çıkışları ve performansları sürpriz olabiliyor. Survivor'da kim elendi merak ediyorsanız hemen takip edin. SMS oylama sonuçlarını ve kimin elendiğini, hangi yarışmacının ne kadar SMS oyu alabildiğini yakından inceleyelim.


Survivor 2016 - Acunn



Bazı Yarışmacıların 17 Nisan Pazar Gecesi Açıklamaları 


Tuğba Özay: Önce sağlık diyerek hassas olmamız gerektiğini ve dikkatli davranılması gerektiğini belirtti.


Atakan: Art niyetler söz konusu. Ben herkesi kardeşim gibi görüyorum. Akıl işin içine girdiğinde kazanabiliyorsunuz. Arkadaşlarım benden pek iyi niyet beklemesinler dedi. Bugün ben de sakatlıklar yaşadım. Sürekli sakatlıklar yaşıyoruz ve bunu telafi edeceğiz. Yarın doktorunun oynamasına izin vermediğini belirtti.


Semih: Günlerimin harika geçtiğini söyleyebilirim. Çok güzel kazandık. Herşeyin ve ortamın güzel olduğunu söyledi.

Acun diğer taraftan gönülleri övdü ve taktir etti. Survivor'un bugün tarihe geçtiğini açıkladı. Tüm yarışmacıların çok güzel performans sergilediklerini belirtti.



İbrahim: En çok seyredilen Survivor yarışmasında İbrahim ise şunları söyledi: 
"Atakan çevikliğini iyi kullandı. Ben çok zevk aldım ve çok güzel mücadele ettik, mutlu olduk, sarıldık. Birleşme öncesi dokunulmazlığı kaybetmek beni üzdü." diyerek sözlerini bitirdi.



Efe Can: "Gönüllüler takımı olarak elimizden geleni yaptık ve Yattara faktörü beni etkiledi.  Yattara faktörü vardı. Bu kadarını beklemiyordum. Bir daha ki dokunulmazlık oyunun bir daha ki sefere bizim olacağını düşünüyorum." dedi.


Acun ise daha sonra seyircilerin Survivor'un çok önemli bir parçası olduğunu söyleyerek yarışma ile ilgili bazı kuralları açıkladı. SMS oylamasında en az oyu alan yarışmacının yine her zamanki gibi adaya veda edeceğini belirtti.





Gizem Kerimoğlu-Survivor


Survivor'da Hedef Gösterilen 1. Aday Kim?

Yarışmacıların kullandığı oylama gerçekleşti ve sanki anlaşmış gibiydiler. Hemen hemen tüm yarışmacılar Gizem Kerimoğlu'nu sonrasında ise Damla'yı hedef gösterdiler. Gönüllüler takımında Gizem K. birinci oldu. Gizem Kerimoğlu 4 oy alarak 1. aday oldu.



Gizem Kerimoğlu ise hemen oy sonrasında şu cümleleri kullandı; "Ben daha mücadeleci olacağım ve dik duruşumla hayatıma devam edeceğim" diyerek sözlerini ve yaşananları milletine havale etti. Acun ise yarışmanın pazar gecesini sonlandırarak yarışmacıları uykuya gönderdi.





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Boyun düzleşmesi Nasıl Geçer? Boyun Düzleşmesinden Kurtulmak!

Neden Evlenemiyorum? Evlenmek İstiyorum Ama Olmuyor!

Hollywood Profesyonel Filim Afişlerini bir Türk Tasarlıyor & Ünlü Türk Grafik Tasarımcı